منتديات الشمس الذهبية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلاً ومرحباً بك يا زائر   نورت المنتدى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
جميع المواضيع والمشاركات فى منتديات الشمس الذهبية لا تعبر بالضرورة عن رأى إدارتها بل تمثل وجهة نظر كاتبها
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر

عداد الزوار
أنت الزائر رقم
internet tracking statistics
الساعة والتاريخ
فى القاهرة الآن

الساعة ودرجة الحرارة

فى القاهرة الآن

المواضيع الأخيرة
» لماذا لا تموتين يا امي ؟؟؟...............قصه مؤثره جدا
انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى I_icon_minitimeالسبت يونيو 08, 2013 9:04 am من طرف N2A9A

» نكت جميلة و مميزة
انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى I_icon_minitimeالخميس يناير 10, 2013 2:34 pm من طرف N2A9A

» النذاللة نذالة
انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 08, 2013 4:29 pm من طرف N2A9A

» لتخسيس الوزن
انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 08, 2013 3:32 pm من طرف N2A9A

» الاناقة و الجمال
انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 08, 2013 10:36 am من طرف N2A9A

» الاناقة و الجمال
انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 08, 2013 10:34 am من طرف N2A9A

» نكت جديدة و جميلة
انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 08, 2013 10:02 am من طرف N2A9A

» تعريف بنفسي
انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى I_icon_minitimeالإثنين يناير 07, 2013 9:20 pm من طرف N2A9A

» اللعبة الرائعة ZUMA
انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 26, 2012 4:52 pm من طرف الفراشة

» ارجو الترحيب
انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 23, 2012 6:13 pm من طرف الفراشة

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Dr Nabil
انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى Vote_rcapانا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى Voting_barانا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى Vote_lcap 
redanmsb
انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى Vote_rcapانا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى Voting_barانا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى Vote_lcap 
hsamy23
ntyrmc
aahhd
adelazzam
memo
mady
tota99
قلب مجروح نفسه يبوح

انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mady
الرتبة
الرتبة
mady

تاريخ الميلاد : 27/11/1975

البرج : القوس

انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى Empty
مُساهمةموضوع: انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى   انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 19, 2009 3:49 am

مش هيشرب من نيلها

فيه حاجه فاقعه مرارتى و غيظانى

الموضوع يخص الجنسيه المصريه و السبب هو المطربه شرين عبد الوهاب

سمعت و الله اعلم انها هاتسافر تولد بنتها فى امريكا علشان بنتها تاخد الجنسيه الامريكيه
ساعتها بس اتفقعت مرارتى و ماقدرش استحمل خلاص

امال فين ما شربتش من نيلها طب جربت تغنيلها

و لا هيه ناويه تشربها مياه معدنيه و اكيد مش من المضروبه بتاعه مصر اكيد هاتجيبها معاها و هيه جيه من امريكا

اللى غظنى ان الاغنيه اللى غنيتها جميله جدا و تخلى الواحد هايطق من الوطنيه
و تلاقيها اول واحده شايفه ان الجنسيه المصريه مش كفايه علشان بنتها و انها محتاجه حاجه تسندها

يعنى نوصل لان فيه ناس مصريين بيتعاملوا معامله vip مش لميزه فيهم اكتر من انهم يحملوا جنسيه تانيه

زمان كنا بنقول و بنردد و بكل فخر لو لم اكن مصريا لوددت ان اكون مصريا
فين الشعارات دى راحت و لا راحت مع اللى راح

و لا طلع كلام اغانى و راح لحاله و لا تلاقيها ليها فتره ما شربتش من نيلها و يبقى عندها حق
علشان مشاكل الميه المعروفه
انا كده فشيت غلى و ارتحت لما قولت اللى عندى لحسن خلاص كنت هاروح اشرب من نيلها حتى لو جالى تسمم و ارمى روحى فيه علشان انتحر بالبلهارسيا والاميبا بس برضة هموت بحبها وبغنيلها
Dr Nabil
مالك و مؤسس موقع الشمس الذهبية
مالك و مؤسس موقع الشمس الذهبية
Dr Nabil

مصر

العمل : طبيب أسنان

مُساهمةموضوع: رد: انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى   انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 21, 2009 1:42 am

برافو عليك

كلام عاقل جدااا

انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى 1227
mady
الرتبة
الرتبة
mady

تاريخ الميلاد : 27/11/1975

البرج : القوس

مُساهمةموضوع: رد: انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى   انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 21, 2009 5:52 pm

دايما تاخد الحكمة من افواه المجانين

انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى A7wrp6dwtkmykfw7iczs

انا مصرى وابويا مصرى وابنى امريكانى
صفحة 1 من اصل 1